Welkom in Kay's hoekje (maandag dag 12) - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van justthethreeofus - WaarBenJij.nu Welkom in Kay's hoekje (maandag dag 12) - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van justthethreeofus - WaarBenJij.nu

Welkom in Kay's hoekje (maandag dag 12)

Door: Kay

05 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Ja ik ben hier dus ook. Mee op vakantie in Amerika.
Het is oprecht wel leuk maar soms doen papa en mama wel een beetje gênant hoor.. papa noemt zijn reisverslag namelijk ‘slog’ (superlog) ja i know verschrikkelijk.

Verder is dat lopen tussen de vele bergen wel een beetje veel lijkt mij. Die bergen lijken toch allemaal op elkaar! Maar goed het is wel leuk om weer is wat meer te zien dan alleen een hotelkamer of telefoonscherm of niet dan?

Ik kan vooral niet wachten op Los Angeles. Hoe gaaf is het om daar te zijn! Beetje hetzelfde als in GTA 5 maar dan in het echt! Daar zouden we namelijk morgen heen. Naja dat heeft papa gezegd je weet maar nooit wat hij allemaal van plan is namelijk haha… Hopelijk hebben we in Los Angeles ook een mooi hotel met goede wifi aangezien de wifi hier niet zo super goed is.

Allemaal leuk en aardig deze verslagen maar zelf lees ik het niet echt ofzo. Want ja ik ben er toch zelf bij ;) . Nou dit was wel weer genoeg en dit is hoe Kay het ziet. Joejoe

• 13 Augustus 2019 - 09:55

Werner Prost:

Haha, top verslag Kay! Eigenlijk moet je elke dag een stukje erbij schrijven.